Coret Coretan Yasmyient! : CoRet CorEtaN YasMyient ^__^ : ♥ I love You ♥

Sunday, 30 September 2012

♥ I love You ♥


لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ.. malam nie aku xde mood sgt nk study, xtau la kenapa.. padahal dah nk exam nie.. hurmm.. tp kalau study xmsok ape baek x pyh stdi kan..?? haha ..   actually, tetibe mlm nie aku rasa rindu sgt kat Mohd Syahmi Iswan.. mana x nya.. hari nie lgsg x mcj.. naek rindu aku dibuatnya.. teramat rindU.. arap aku kol td je la .. 2 pown dia dah tdo. hurmm,, x pala.. nk buat cm mna,, penat agaknya ngn esok nak blik Perlis balik kan.. dengan moto syg aku nie buat pasal pulak,, kesian syg aku sowng nie,, abs dwet makan dy.. Sabar Ye syg, Dugaan je nie.. sYg terima dengan reDha ya.. huhu. N esok Balik Perlis 2 doa2 la perjalanan Awak berjalan Dengan lancar ye syg. huhu.. Awk, saya tau, hubungan kita sejak akhir2 nie agak kurang baek kan.. saya tau nie smua salah saya .. sebab saya terlalu berkasar ngn awk kan?? Saya mintak maaf sgt ngn awk k..  Maafkan sy ye awk (sambil buat muka kesian. huhu).. Saya harap awk jgn la ada perempuan laen dlm hati awak selain sy oke? Tolong jnji ngn sy ye awak.. tOlong jgn sketkan aty sy.. sy x nk perkara yg dlu jd balik.. n tolong jgn bandingkan sy dengan Farahin oke.. sY tau dy kawan awk yg paling yg awk syg. xpew.. sy terima, awk syg dy lg dari saya kan.. xpa.. Pas nie sy akn buat awk Syg sy lebih dari dia.. Wait n See oke. huhu.. tp if suatu ari nanti kalau awk betul2 jatoh aty kat Farahin saya x boley kate ape la.. saya terpaksa relakan je la.. xkn nk halang kalau orang dah x sudi ngn kita kan? xpa.. Saya arap awk boley jadi IMAM saya suatu hari nanti dan SAya sebagai MAKMUMnya... untuk selamanya. InsyaaLLAH.. kalau JODOh x kemana... tOLONG doakan yang terbaik untuk hubungan kita ye syg..♥
p/s Tolong layan saya mcm kekasih awk oke, bUkan layan mcm kawan.. arap awk paham.. saya nk kita mcm dlu.. masa first2 kita kenal.. Salam sayang dari Saya, Yasmin Zahraa .. Sentiasa Merindui awk  ♥

Thank You for visiting My Shine Bright Like a Diamond Blog 's Blog

2 comments:

  1. comelnya gambar yasmin yang besar gilaa kat atas tu. jeles --" haha. semoga happy happy selalu oke dengan syahmi (: be strong girl!

    ReplyDelete
  2. Aishah Bakri. huhu.. ada gambar besar ke syg?? huhu.. insyaalLah aku akn happy dgn dy kalau masing2 x buat perangai.. unx pown appy dah kan skunk ngn ahmad koko.. alhmdllh.. keep it up .. haha.. pew2 pown tengs.♥

    ReplyDelete