Coret Coretan Yasmyient! : CoRet CorEtaN YasMyient ^__^ : ●︿● ™ MeraAJuk

Sunday, 16 September 2012

●︿● ™ MeraAJuk

assalamuaalaikum,, terasa saket ati lagi membuak2 nie.. merajuk?? spew yang merajuk?? adoii.. engt aku merajuk owng nak pujuk aku.. alih2 owng 2 pulak yang merajuk ngn aku.. adoii.. mybe slah aku kod kan yang buat unx merajuk kan..? aku xnk la slahkan unx.. mybe ada silap aku jugk dalam percakapan aku.. pew2 pown aku mintak maaf la.. x pyh la merajuk ngn aku lama2.. xkan la sesama kawan pown nk tarik muka lama2 kan.. so better kite kwn ja mcm dlu.. mybe aku kod yg tergedik terasa ngn unx,, n aku buat keras kepala pulak 2 kan.. mybe sbb 2 unx rasa aku x layak kwn ngn unx,, btol x?? dah la weyh,.. udah2 la 2 k.. xnk la merajuk2 nie.. huduh tau x.. merajuk ckit2 dah la na.. aku pown dah x larat nak pujuk unx dah.. dah hilang tenaga dah.. buat beh ayaq liuq aku ja taw arkk. hahaha.. penat dah la pujuk unx.. x berhasil jugk... tp kalau unx xmau kwn ngn aku dah x pa la. nk buat cmna kan.. oke la.. smpai cini sja.. x lrt dah nk menaip. huhu.. wsalm :)







Thank You for visiting My Shine Bright Like a Diamond Blog 's Blog

0 comments:

Post a Comment