Coret Coretan Yasmyient! : CoRet CorEtaN YasMyient ^__^ : ♥ Aku nak Kita mcm Dlu ♥

Monday, 22 October 2012

♥ Aku nak Kita mcm Dlu ♥


Assalamualaikum, rsenye dah lama aku meninggalkan ruangan ni.. mana x nye. Busy la baru2 nie dgn final exam.. sowi la to all may readers.. huhuhu.. (2 pown kalau ada yg tertnggu la).. Actually, kali nie aku nk update entry untuk bf aku.. aku nak dy baca la apew yg aku tulis untuk die nie..  Sbb, aku nk calling2x or mcj dy mmg aku xde krdt sgt la nk buat dua2 2.. urmm, nk buat cmne,, aku boros cgt sem nie blnja smpai duit pown da abeh.. Mak aku pown da bising. Hehe.. nmpknye kena tnggu duit PT msok la kan.. haha.. Oke2.. aku mcm nk melalut je nie.. Kita back to da topic oke.. Untuk pengetahuan semua, dlm entry aku kali ni.. mybe ada 2 surat yg aku taip untuk bf aku.. Tp, untuk entry seterusnya aku xtau la.. hehe.. Just wait n see.. (pdhl mintk rajin view blog aku je. Gegeh kan aku nie.. huhu)
Oke2x. attention guys, untuk surat yg pertama nie, aku nak imbas kembali apew yg aku penah buat kat bf aku.
(dlu aku seorang yg kejam,skunk da krg cikit. hehe).  Aku nak Si Buah aty pengarang Jantung aku nie igtla la.. Huhu.. owkey,,. Aku akn buat ala2 summary je la.. huhu..  ::: Assalamualaikum awk, terima kasih sebab sudi baca surat saya ni, awk, saya mintak maaf sgt2 apew yg penah  sy buat kat awk dlu, msa kita first2 kenal.. mksd sy msa kita baru2 kaple… awk, dlu msa awal2 saya banyk uji awk kan? Mintak Ptos. Kesian sgt kat awk,. Bkn sy x fikir perasaan awk, saya fikir sgt.. tp mybe sy xpenah bercinta secara serius sbb 2 saya uji awk.. Saya tau, awk sabar ngn ujian sy.. betul x.. awk perthnkn cinta kita.. Terima kasih awk..  Awak tau x saya Uji 2 bukan sbb sy x caya awk, tp hakikatny, saya takut kehilangan awk tau x.. sbb sy x sanggp kehilngn awk, sbb awk terlalu baik buat sy.. Sy x dpt bygkn idop sy tnpa awk,. Ada sowng kawan sy penah kata, jgn terlalu menguji, Sbb nnti takut sy akn diuji trok dari apa yg sy uji awk. tp sy keras kpla. Tetap uji awk jugk.. Mybe sy seronok bila awk kata awk syg sy, wlpn sy bnyk menguji awk.. urmm,,,, Tp>>>> skunk telah berubah kan awk?? kan??
Surat seterusnya: Awk, sejak thn nie sy akui yg hbgn kita dah terlalu rapuh,.. terlalu sgt.. Hampir nk musnah.., tp alhmdllh kita ttp dapat diselamatkn sikit. Awk, sy nk tau knpa kita jadi mcm nie?? Knpa?? Oh.. Mybe slh sy kan? sLh sy dlu2 kerana terlalu menguji awk, kan? Oke, skunk betul ckp kwn saya yg saya akn diuji jugk suatu ari nanti.. N ujian yg awk berikan 2 lebih pedih dari ape yg sy penah buat.. Arghh.. semua nie slp sy kan awk. pdn muka sy. Dah kena batang hidung sendiri. (hidung pown penyet ada btg ke?, huhu. Sempat lg nk berlwk,just nk hiburkan diri. Huhu).. Xpela awk, apa ujian yg awk bg 2 biarlah hnya kita dua & Allah s.w.t je yg tau..biarlah rahsia antara kita awk.. oke.. If, awk, nk uji sy lagi silakan la awk, biarlah sy jadi barang permainan awk oke. Lempar la sy bila dah x perlu .. Sy izinkn awk bls semua perbuatan sy kt awk dlu ye.. Buatlah smpai awk puas,. Sy x kesah ape yg awk nk sketkn ati sy lagi.. Sy snggp trma smua 2.. Sbb sy hanya sygkn awk. Tiada lelaki laen dlm hidp sy selain awk.. Arap awk phm,, n boleyh mempercayai smua kata2 saya oke… Semua terpulang ats awk la.. Kalau awk mengatal ngn permpn laen, tlg jgn babitkn sy tau dlm soal nie.. sy x nk ada perempn yg sy xkenal kco dy kat Fesbuk.. oke.. Smpai sini sja la surat sy.. Terima kasih.. Kalau awk nk ckp apew2 kat sy, ckplah.. sy akn dgr.. oke..Salam syg..Bai.
#
Pesanan dari aku buat pembaca blog aku mua.. jgnlah menguji psgn anda keterlaluan.. coz,bnda 2 akn memakn diri sendiri nanti. Dlam hbgn perlu ada tolak ansur antara satu sama lain.. skunk aku hnya perlu pegang prinsip nie je “ JODOH ITU RAHSIA TUHAN”….

Saya mahu senyuman seperti ini kembali awk. Tolong kembalikan mcm dlu.
I LOVE U SYG.


Thank You for visiting My Shine Bright Like a Diamond Blog 's Blog

0 comments:

Post a Comment