Coret Coretan Yasmyient! : CoRet CorEtaN YasMyient ^__^ : :: I will follow Ur rhythm ::

Wednesday, 31 October 2012

:: I will follow Ur rhythm ::

Assalamualaikum. Good Morning semua. Oke, aku x berapa ada mOOd sgt nk update blog skunk. Tp, aku rasa untuk menyedapkan hati aku, menenangkan hati aku, aku perlu update entry aku untuk pagi yg indah nie..   Acctually, tetibe rasa rindu sgt kat Si Dia.. xtau la knpa.. Rindu sgt2. urmm.. tp aku x sure la dy miss aku ke x kan.. xpew.. Jnji idop dy bhgia. Skunk nIe aku dah mls la nk gadoh mcm dlu2. Mcm budak kecik je bila jeles x tentu pasal.. urmm. Tpu la kalau xdk jeles lgsg kan.. Tp, nk buat cmna, aku terpksa larikan perasaan jeles 2 untuk kebhgiaan aku ngn dy.. If dy nk kata aku menggatal ngn lelaki lain pown aku x kesah..  Ckp la pa awk nk ckp kat sy,, jnji awk puas n awak happy. If awk happy, insyaAllah sy pown akn happy mcm awk.. Skunk pown dah jarang contact kan.. tp if selagi hbgn kita oke sy x kesah awk.. sy terima, even hati sy x ley trima kalau sehari xdpt khbar dari awk. Pew2 pown sy hanya mampu berdoa agar awk x lupakan sy... N sy insyaAllah xakn lpakan awk. Arap awk phm Isi hati sy.. Tahap syg sy kat awk, sy harap awak tau.. Okelah.. Sampai sini je untuk enty kali nie.. Entry yg simple tp bermkna dlm hidop aku, n dijadikan memori untuk masa hadapan.. Awak, I will follow ur rhythm. I LOVE YOU SO MUCH

Thank You for visiting My Shine Bright Like a Diamond Blog 's Blog

1 comments:

  1. apa yang terbaik..teruskan..
    visit u today..nice blog

    ReplyDelete