Coret Coretan Yasmyient! : CoRet CorEtaN YasMyient ^__^ : :: Rindu ::

Saturday, 3 November 2012

:: Rindu ::

Assalamualaikum.
Wassup dudes !!
Memandangakn aku tengah boring sesangat nie,,, aku sampai teringatkan Si Dia.  Si Dia jantung hati.. Intan payung sekala bagai.. (mcm nie la bila owng tengah bercinta,semua nk puji) urm... Nth la.. td rasa happy sebab dy call aku , engatkan call aku pasai ape la.. tgok2x dy just nk inform yg dy dah selamat sampai kat rumah.. Alhamdulillah.. Mybe dy x nk aku risau sebab 2 dy call aku kan.. Terasa bahagia seketika tadi. Rindu sangat .. Rindu sebab dah lama x dengar suara dy. Mybe dgn cara kami tak call, n mcj setiap hari mcm dlu boleh membantu hubungan kami.. Aku redha je.. Janji bahagia.. Alhamdulillah la.. kalau gadoh pown brapa minit je. Pas 2 oke.. Aku rase kitorng boleh perbetulkan hubungan nie dari semasa ke semasa.. Amin..BOth of us will try it.. Korunk doakan hubgn kitorang yg terbaik oke.. Td dy nk cakap sangat ngn mak aku, tp mak aku x nak.. xtau la kenapa, Mesty dy sedih sangat.. Awak, saya mintak maaf sbb mak saya x sporting macam mak awak.. N sowei sebab x ley join kenduri hari ahad nie.. Kalau saya tanya mak saya mesty mak saya x kasi punye.. Saya minta maaf sesgt kat awak.. Insyaallah.. apew yg menjadi penghalang antara kita ada hikmahnye.. Kita buat je apew yg terbaik dlm hubgn kite nie ye..

MOHAMMAD SYAHMI ISWAN, saya nak awak tahu, Saya rindu awak sangat2.. N saya harap awak pown rindu saya jugak  ye.. Love u so much SYG. MuahXXx..
Sampai sini sje celoteh Miss Yasmyient untuk hari ni.. Assalamualaikum. :)

Thank You for visiting My Shine Bright Like a Diamond Blog 's Blog

2 comments:

  1. insyaAllah..pasti ada hikmahnye..selalu berdoa semoga hati mak terbuka terima iswan tu ye..

    ReplyDelete
  2. AMin.... Moga2.. terima kasih kak.

    ReplyDelete