Coret Coretan Yasmyient! : CoRet CorEtaN YasMyient ^__^ : ♫ 3 Jam ♫

Sunday, 2 December 2012

♫ 3 Jam ♫

See... Lentikan jari jemariku..!! Kau ado?? haha
Assalamualaikum.. HuargghHH.. Alahai sedih sgt nie.. Sebak semua ada,. Lagi 3 Jam lagi aku akn Meninggalkan Pearl Island tercinta nie.. Terpaksa la tinggal benda2x yg melar'akan aku dekat sini semua.. After dis, aku kena berkasih- kasihan dengan buku2x balik la nampaknye.. Aku tau buku2x tu semua tgh rindu aku jugk .. haha.. * Sabar ye syg, lagi 3 Jam je sy akn jumpa kalian semua* haha.. Buat buku 2 ada perasaan mcm manusia.. hee.. Btw, nak kasi tau.. Barang2x aku semua dah siap dikemas.. Haa, nmpak x semangat nk balik Perak. *Lagi berapa jam baru nk complete semua.. haha.. Bukan ape.. Rindu cgt nk balik sana tp... nk kemas barang 2 agak malas.. Kalau boleyh nk lenggang kangkung aje.. Tp apa kan daya.. T tinggal barang2x 2 hidup aku jugk merana kat sna.. haha.. Memandangkn lagi beberapa jam je nk berangkat pulang, n mulakan Sem 4, aku dah berazam.. Kalau boleyh aku nk sem nie result aku still mantain n nk tingkatkan pointer., 0.01 pown jadi la.. Tp kalau 4 flat lagi bagos. heeehe,, *usaha tangga kejayaan* hehe.. UiTm.... Sambutlah kedatangku ini.. hehe.. UiTM dihatiku.. *Uitm..Usha..Taqwa, Mulia.... ♥



Alang2x dah update entry nie, aku nk buat selingan sikit la ye.. Izinkan hamboo bercerita.. once a upon the time... Heee.. Kalau nk tau.. aku seronok sgt semalam. haha.. Mana x nya.. Jumpa buah ati td.. before nk balik kena la jumpa.. Sbb nnti bila dah msok beljar nie dah x boleyh jumpa. tnggu berbulan2x la pulak baru nk jumpa kan. So, bile ada masa gunakan dgn sebaiknye.. Haha.. Alhamdulillah.. Sepanjg kami date semalam x gadoh.. BErsyukur sgt. Tau x knpe? hee.. kitorng bawak adk masing2x.. Sweet x? Sweet x.. ? Kuar date ngn adk beradik.. haha.. BEst la.. Sbb aku mesra je ngn adk dy.. So, line clear la pas nie. muahaha.. :P Tp, cuma adk aku je malu2x kucing ngn buah ati , intan payungaku  2. Xtau la knp. Mybe malu kot kan.. Hehe.. just nie je nk share.. Sbb happy dapt jumpa Si Dia sblm balik. Awk, tengs aw,. Tengs Segalanya.. Saya balik Perak nie, tlg jangan nakal ye bila awk cuti sem. Oke.. Tc,. H.A.C.K.S. 
Okeyhla.. smpai sini je entri aku kali nie.. InsyaAllah if ada masa dekat kampus , aku akn update lagi cerita2x aku ye.. Nantikan.. Assalamualaikum ..

✿ Kenangan bersama Si Dia✿ 


Thank You for visiting My Shine Bright Like a Diamond Blog 's Blog

5 comments:

  1. bwk la 1 family terus lg meriah. heehe
    ni jumpa kat luaq ja ka?

    ReplyDelete
  2. hahah. mak pa keja.. kalau x bwk semua dah.. haha. kami p main game kat queesnsby.. best ooo.. t kita p main naa

    ReplyDelete
  3. Assalamualikum ,haii bw sini tag kamu :)sorry selalu tag
    ♥ http://littlemisspink-syazwani.blogspot.com/2012/12/special-year-end-ga-fy-nad.html
    ♥http://littlemisspink-syazwani.blogspot.com/2012/12/partner-end-year-giveaway-by-hadifah.html
    Btw jum join ni
    ♥http://littlemisspink-syazwani.blogspot.com/2012/12/segmen-upkan-follower-by-lobak-merah.html

    ReplyDelete