Coret Coretan Yasmyient! : CoRet CorEtaN YasMyient ^__^ : Awainyaa

Friday 15 February 2013

Awainyaa

Fuh..Fuh,. Fuh.. aigoo.. kotoq gila blog aku nie..banyaknya spiderweb yang bertandang.. huhu..  btw.. Xbagi salam lagi kan..main serbu ja kan aku tejah td.. hehe.. Eh.. apa aku kesah.. blog aku kan.. huhu.. Assalamualaikum guy.. rindu aku x? Rindu x? kata la rindu.. hehe.. Korunk2.. aku sedih nie.. Lagi bpew jam je nk balik kampus dah kat Seri Iskandar.. Semua orang still bercuti.. aku  n classmate aku jah yang kena balik awal.. Nak buat cmna event ktorng nk dekat dah.. 20 / 2 nie.. doakan ktorng.. eyh.. mesty tertanya2 kan event apa kan.. Actually for dis sem ktorng kena handle event.. event ape2 pown xpe.. ktorng dah decide buat FORUM: Selain KITA Ada DIA.. forum ktorg nie mcm mistik2 kit.. santau, saka.. histeria 2 la..  lebih kurang2 perubatan islam gak larh..  huhu.. thats why la ktorng nk kena balik awai.. nk prepare bnyk benda.. doakan ktorng aw.. hope event kotorg berjln lancar.. and kami leyh dpt A+ dalam subject nie.. insyaallah.. amin.. kayh la.. ckop stakat nie ja.. salam. :)

Selamat malam dari aku even dah  pagi.. hehe.. muahx..
Doakan event ktong ye.. hehe..:)
salam. 


Thank You for visiting My Shine Bright Like a Diamond Blog 's Blog

0 comments:

Post a Comment