Coret Coretan Yasmyient! : CoRet CorEtaN YasMyient ^__^ : ツ ÌFⓣår ツ

Saturday 20 July 2013

ツ ÌFⓣår ツ

Sesiapa yang mengenyangkan orang berpuasa diampunkan Tuhan dosanya , Tuhan memberi minum daripada kolam Haudh sejenis minuman yang tiada dahaga-dahaga lagi kemudiannya , hingga masuk ia ke syurga dan pahalanya seperti pahala orang berpuasa.

Assalamualaikum.. Salam Ramadhan Al-Mubarak untuk semua.. Alhamdulillah.. Hari ni masuk hari yang ke 10 berpuasa.. Semua masih bertahan.?? Yeah.. Good2x..  *Clap ur hand* Actually aku baru balik dari test MUET tadi untuk sesi July.. Rasa penat sangat otak aku nie.. But at the same time, rasa macam nk update blog pulak.. ye la .. da lama x update. Rasa mcm x bernyawa je blog nie dibuatnye.. haha. *hyperbole*

Okeyh2x.. nak straight to da point je la.. Mengantuk tahap petala kelapan da nie.. Baiklah... Sempena bulan yg mulia nie, aku ngn beberapa classmate aku, kuar makan same2x semalam. yela.. dah lama x spend time sama2x.. Lagi pown sem nie sem last.. nnti nak jumpa kawan2x kat u nie balik mmg susah la aku rasa.. Jadi, kitorang must use the time correctly.  Memori berbuka sama2x untuk kali terakhir. With Uk, Aishah, Uj, Tati, Kak Fatin, Yong, Pejosh, Ecah n Liza.. Love ya!!!
Makan mereka. Kite makan Goreng2x jer.. 
pantang nampak camera..
Cantiknya aku.. !! Kbai. 

Gambar liza sikit sgt.. 2 la.. jaohkan diri lagi.. haha. :P

First time tgok nasi goreng bantal peluk.. Yummy.. Next time ley cuba. !!
Eh.. Tibe2x terselit.. hehe.. Sengaja selitkan gambar Muet pagi td.. Semangat sgt nk  jawab soalan.. Kenangan di SMKDARY
Assalamualaikum semua.. Selamat berbuka untuk hari ini :D Enjoy ur meals. 




Thank You for visiting My Shine Bright Like a Diamond Blog 's Blog

1 comments: