Coret Coretan Yasmyient! : CoRet CorEtaN YasMyient ^__^ : :: BerTukar ::

Thursday 25 October 2012

:: BerTukar ::

Assalamualaikum.. selamat pagi terima kasih pampers adik tido.... uitss. merapu dah aku nie pagi2.. huhu.. mcm nie la jadinye if x tdo semalaman,. korunk nk tau x knpa?? Ha,.Actually aku bka blog owng, baca sana sini. pas 2 tibe2 pukul 6 tadi rasa nak mencantikan aku punya blog.. heee. cantik ke?? Buruk lagi da la dari dlu. huhu.. kan?? hee,, xpew janji berwajah baru;. betul x?? huhu.. Korunk tgok la header aku, cantekan?? haha,,. bajet mcm buat sendiri. huhu.. (pdhl curik owng punya).. curi header nie tuan dy kasi x pew kan.. haha. so halal la.. haha.. Pew2 pown aku suka dgn background blog kali nie.. ubah mood katakan.. haahha.. kyhla. xnk berceloteh pnjg.. penat kot.. haha.. nk restkan otak jap.. kayh .,, daa,, Salam. Muahxx.. (no ideas to update blog accuatly..)



Thank You for visiting My Shine Bright Like a Diamond Blog 's Blog

0 comments:

Post a Comment