Coret Coretan Yasmyient! : CoRet CorEtaN YasMyient ^__^ : ღ Keinsafanku : Boros ღ

Saturday 27 October 2012

ღ Keinsafanku : Boros ღ

Assalamualaikum.. Rsenye blom terlambat lagi kan nk wish Eidul Adha to all my readers.. Nasihat dari aku, don't eat more meat ok.  haha.. apesal tetibe nk speaking bagai nie.. haha.. annoying gile kan aku nie. haha.. oke, mls nk berintro bnyk2 la.. t abeh idea aku nk menaip benda2 penting jap g. uhuh.. Mcm nie je la kan.. Straight to the point.. dont patah2 balik kan... Actually kan.. aku nie dah Insaf.. insaf sgt2 coz Ptptn aku sem nie abeh Cpt giler.. Sedih .. Sob.. Sob.. So, nak dijadikan iktibar ... sem depn InsyaAllah aku akn devide-kan siap2 dwet aku smua 2 untuk mengelakkan berlakunya kesegsaraan dlm hidup aku sem dpn.. Nk survive kan, so i need to discipline my self.. U can do it Yasmin..!!!!

Korunk bayangkan je la.. skunk dgn aku guna berukband nie.. nk kena bayaq bulan2.. mmg Parah dowh.. tu la, nk sgt kan.. haha.. bukan apa, ada benda alah nie menyenangkan keja aku jugk, wlpn aku lebehkn fesbuk tuhh. huhuh.. gegeh.. 2 point nye nk ada berukband nie.. haha.. Okeyh.. sem dpn dgn budak2 part 4 OM kena handle event lagi.. 4 sure la kena guna dwet bnyk giler.. So, aku rase aku kena ingatkan diri aku sendiri la. setiap hari .. inSyaallah aku akn fikir yg terbaik untuk diri aku .. Baru sekarang aku nk sedaq kan.. Buat mcm owng kaya.. Shopping sna sini.. Memanjag shopping je...  Next sem, insyaallah aku akn kurangkan shopping kau tu... hehe,. (Nak shopping gak 2).. Sampai sni je entry aku kali ni.. dah penat nak menaip nie.. kesian jari jemariku yg menari-nari diatas keyboard aku yg cantek nie.. huhu.. Doakn aku ye kwn2. Aku akn azamkn diri aku pas nie supaya berjimat.. Assalamualaikum..


Thank You for visiting My Shine Bright Like a Diamond Blog 's Blog

0 comments:

Post a Comment