Coret Coretan Yasmyient! : CoRet CorEtaN YasMyient ^__^ : : Katak :

Saturday 15 December 2012

: Katak :


Katak!!!!!!!!!!!!!!!! I hate frog.. Geli geleman aku ngn katak nie. Pas nie sure2 aku trauma la ngn katak.. Yang si katak 2 apesal la nk lompat jugak kat kasut ..Kan kaki aku dah menyentuh badan kau.. Geli tau.. Eiiiiiiiiii... Hate U katak.. !!!!!!!! Pasal kau la ada sorang budak laky nie gelak kat aku tau.. malunye... Kat mana nk tutp muka ceq nie... Aku tau la skunk asyik hujan je kan.. Kau pown seronok la nk kuar kan.. lompat sana sini.. Tapi kenapa kau perlu pilih aku tempat untuk kau singgah.. Sumpah geli.. Aku nie dah la x suka benda lembik2x nie.. Eiii.. Terima kasih la memalukan aku ye tadi wahai si katak.. Xpe.. aku xnk benci kau sgt.. Sebab kau pown makhluk Allah.. MYbe cara hidup kau macam tu kan.. Okey.. Assalamualalaikum..
Thank You for visiting My Shine Bright Like a Diamond Blog 's Blog

4 comments:

  1. amboiii...fobia gile dia dgn katak yer..^^

    ReplyDelete
  2. hahahah . lawak giler . rugi tak rakam . lau x mesty femes . hehehe :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahaha.. bukan femes.. dapat malu ada la... haha..

      Delete