Coret Coretan Yasmyient! : CoRet CorEtaN YasMyient ^__^ : : Aku x Percaya :

Tuesday 1 January 2013

: Aku x Percaya :



Beberapa jam yg lepas kita semua dah Sambut Tahun Tahun Baru. Welcome 2013 and Goodbye 2012.  Masing2x mesty da azam kan.. Hee.. Azam aku tahun nie xtau la apa dy. Mybe nak diet kot.. hehe.. Tp.. yg aku xpercaya sgt2  yg umur aku nie dah masuk alam puluh. Adus x dapat rasa la nk rasa sweet teens dah pas nie.. sedih sgt2.. :(  urm... xpela. Pas nie kena la mematangkan diri.. hehe.. (sebab selama nie xpenah nk jadi matang) Terasa diri semakin tua la (semakin dekat ngn kematian). pew2 pown tengs to Allah s.w.t kerana aku masih boleyh bernafas sampai ke hari ini.. kayh la.. Daa semua.. luv uollss. :) hope tahun nie lebih baik dari tahun sebelum2x nie ye.. :)
Thank You for visiting My Shine Bright Like a Diamond Blog 's Blog

0 comments:

Post a Comment