Coret Coretan Yasmyient! : CoRet CorEtaN YasMyient ^__^ : * ciRitera 1 sYawaL aKu *

Monday 20 August 2012

* ciRitera 1 sYawaL aKu *

Lemah lembut tuan puteri<<aku
Berkain cindai cantik dipandang
Meriah menyambut Aidilfitri
Sahabat handai datang bertandang 

assalamualaikum.. ha.. skunk nie smua blogger sure nk update psai raya.. termasukla ak.. :)
alhamdullilah,, ak dan famliyku akhirya dpt juga beraya tahun nie... masih diberi kesempatan.. 
insyaallah tahun hadpn masih ada kesempatn yg sama untuk kite semua..amin~
1 syawal tahun nie agk memenatkan la.. raya bnyk tempt sgt.. tp bez jugk.. isi perut.. smpai perut gue enggak bisa diisi baru gue berhenti mkn.. aiyoo. apesal aku tetibe jadi minah indon nie.. oh tidak!!! smua kata,, dah kurus skit dah,.. bngga nya ak.. haha.. tp SIKET jela k .. oke yasmin jgn perasan sgt.. ingt yg ko still gemok!!  huh~ ak sebenarny xtaw nk cite ape coz mate dah layu disebabkan tnggu line ak yg mcm siput sedutt nie.. btw.. bnda yg ak plg ske raya td msa dah mlm. time ak dah ade kat rumah,, tetibe kazen ak kol kte nk jumpa.. wah!!! xsangka lak yg adew org rindu ak.. huhu.. kazen ak nie dah berabad ak xjumpa kod.. rindu ak kat dy.. coz kami nie mcm kembaq la nak dikatakan.. time kecik2 je... haha... tp kembaq x seiras coz dy cantek.. cantek gile,. adew orang kte dy mcm maya karin, nora danish, diana danialla.. n mcm2 lg la.. urmm.. nama je sbya tp dy skunk dah mcm matang siot.. ley jadi mak owng dah,. haha, coz dy dah keja.. haha.. ada kerta,umah,, mmg bez la tgok dy.. tp xstory mory bnyk cgt coz masing-masing malu.. tp mahu sebenarny.. haha... n one more thing, ak lpa nk snap pic ngan dy.. pewpepown.. Nur Farzana Syazwana, i love u the way you are:)


gambar aku sesuci dalam semak!


abah,mak,lina,aku

my pretty/beautiful/gorgeous kazen

hanya 3 keping gambar nie je yg ak mmpu upload coz line ak kat sini mcm beruk..
mata pown sudah maw layu.. tdo dlu.. nytez.. assaalamualaikum..

Thank You for visiting My Shine Bright Like a Diamond Blog 's Blog

0 comments:

Post a Comment