Coret Coretan Yasmyient! : CoRet CorEtaN YasMyient ^__^ : ✿ xseDaR diri ✿

Wednesday 29 August 2012

✿ xseDaR diri ✿

assalamualikum.. sebenarnya aku boring nie.. n dlm masa yang sama xtau jugk nk update bnda ape.;. mybe aku berceloteh ckit je kowt coz no iDeas.. actually esok pagi aku adew kuiz RINTAS tp aku x tau la knpa aku nie malas cgt nk study.. tp meng-update blog larat pulak.. urm.. biasala.. ni namanya x sedaq diri.. haaa. kena sebijik kat muka sendiri.. "̮ƗƗɪ̣̇ƗƗɪ̣̇ƗƗɪ̣̇ ๑ˆ⌣ˆ๑ "̮ƗƗɪ̣̇ƗƗɪ̣̇ƗƗɪ̣̇ .. dah la tadi ptg tdo x engt dunia.. mlm sibuk dgn lama sesawang je.. ishh.. bila la nk insaf nie.. wake up YASMIN.. fINal nk dekat dah nie.. xpew2.. lpas update blog nie aku stdy oke.. haha.. harap la nk stdi.. huhu.. okelah.. aku malas nk taip.. kononya mood nk stdy RINTAS dah sampai/./ k. bai . asalamualaikum


Thank You for visiting My Shine Bright Like a Diamond Blog 's Blog

0 comments:

Post a Comment