Coret Coretan Yasmyient! : CoRet CorEtaN YasMyient ^__^ : ✿ ♥mUst Remember ✿ ♥

Thursday 23 August 2012

✿ ♥mUst Remember ✿ ♥

assalamualaikum.. oke.. besua kembali member2 yg mungkin blogger or member2 stalker blog orang.. hehe.. bajet ada orang baca blog aku nie kan.. ƗƗɐƗƗɐƗƗɐ"̮ =)) ƗƗɐƗƗɐƗƗɐ =)) (gelak gedik) oke aku xnk merepek banyak2 la time intro nie.. nanti segala2 nya ilang ape yang aku nak taip nie.. hehe.. biasala.. aku nie makin lama makin nyanyuk.. memang penyakit betul lah.. :(
back to my post title>✿ ♥mUst Remember ✿ ♥< knpa ae aku kasi title macam 2?? haaa!! kalau korang nak tau.. actually aku just nak ingatkan budak2 AOM1143E n termasuklah diri aku sendri nie.. sekarang aku nak listkan ape yang kite kena ingat...

These are our list to do:

  1. assigment CTU.> oke.. assingment CTU nie spew yang dah siapkan aku nak ucapkan congrats la.. terutamanya group LIZA and group HAJAR.. hehe.. mesty korang dah relex kan.. spew2 yang blom siapkan folio CTU 2 udah2 la na makan ketupat, lemang, kuih raya, nasi himpit ke nasi luas ke.. udah2 la ye.. t naek pulak lemak2 bdn.. then xlarat nk buat assigment lak kan.. huhu.. aku pown otw  siapkan bahagian aku nie.. to WAFA,ZATY,UK and UJ.. korang pown jgn lupe buat folio ye., due date pas raye.. haa.. bagi 2 group yang belum present CTU aku wish GOOD LUCK untuk korang.. haha.. (kitorang dah relex.. goyang kaki..)
  2. assigment MANDRIN.> haa.. nie mmg keje yang aku xsentuh langsung.. yang jadi penyebabnye coz aku xbawa balik buku mandrin.. aku lupa cgt2.. so skunk keja aku xsiap lagi.. ingat ye.. keja mandrin kite adew 2 bnda yang nk di-donekan.. VIDEO(menanti spew pemenang anugerah (ACTOR terbaik) n PUBLIC SPEAKING...
oke teman2 sekalian.. aku rase yang nie je assigment kite.. nie jela yang aku ingat.. kalau ade assigmnt yang aku lupa tolongla engatkan aku ye.. mcm aku kata awl2 td.. yang aku nie nyanyuk.. huhu.. oke.. sme2 la kite engt mengingati ye.. raya raya jugak.. tp tanggungjawab sbg student jgn lupa taw.. :)

p/s esok 24/8/2012 due date ntar URL blog taw,, jgn lpa >> miss u all <3




Thank You for visiting My Shine Bright Like a Diamond Blog 's Blog

0 comments:

Post a Comment