Coret Coretan Yasmyient! : CoRet CorEtaN YasMyient ^__^ : ♥ Aku BEBas ♥

Saturday 22 September 2012

♥ Aku BEBas ♥


Assalamualaikum.. hello guys! Buat pembaca setia blog aku, aku mintak maaf sgt ye coz aku dah lama x meng-update blog nie..aisehh.. ad ke orang baca??berfikir sejenak.. huhu..See blog aku, hampir2 nak berhabuk dah nie.. biasala.. aku kan kalau boley every week mesty ada 2 or 3 entry... so, skunk dh dekat seminggu stgh x upadate blog, so keusangan blog 2 makin terserlah la ye.. hehe.. harap para pembaca blog aku x lari la noh.. (perasan lagi 2)..

tingtong!! Mesty korang nak tau kan kenapa aku menyepi selama seminggu lebih nie.. boleh nak dikatakn missing in action gitu.. haha.. alkisahnya nak dijadikan kesimpulan,, mcm korang smua tau.. aku kan student yg rajin.. so, sentiasa “busy” la Beb.. haha.. bukan2.. actually aku busy dengan assignment, test, kuiz. Semua jenis 2 la.. mcm mana x hilang… kalau boleyh setiap malam ada kelas.. sebabny jawab exam.. memang terbaik la.. dah la aku nie pelajar rajin study LAST MINUTE… tawakal je la ngn kertas2 aku jawab beberapa ari lepas. Huhu.. n one more thing, this week   minggu paling tido aku x ckop.. Semuanya bermula disini…. Hahaha.. kat ats 2 mukadimah baru.. skunk korang sabar je la na.. bnyk lagi aku nk story nie.. minah berceloteh nak mejalankan kewajipan.. haha..

18 September 2012 bersamaan dengan ari Selasa.  Dimana hari tu lah semua classmate aku kena submit video mandarin .. Memang paling memenatkan.. xpenah sebelum2 nie aku rasa penat mcm 2.. ari 2 jugak la group aku baru nak mengedit video yang kitorang jadi artis sementara 2.. engt lagi kan.? Hahaha. Bajet boleh la siap edit sblom malam.. alih2.. adew je dugaan yg nak menimpa kitorng.. dah la ari 2 jugak ada kuiz IPC.. Memang stress giler bapak la.. dah la guna ADOBE mmg lagi menjadi la keja kitorng 2 kan. Oke. Ari stress sedunia.. dari tengah ari start buat, then g jwb kuiz, then sambung balik smpai la maghrib..Tp masuk maghrib pown x siap2 lagi..  dah la pkul 8 dah ada kelaz mandarin.. time for summit the video.. tp kitorng x smpai2 kelaz.. engtkan x nk g klz.. nk siapkn video., then nk burn, lepas 2 baru nak g.. tp laoshi x kasi.. dy suruh datang je sign untuk kehadiran. Video 2 x hantar pown x pe.. apa lagi.. dengan xmandynye.. ngn pakai baju yang sma g klz pg 2.. kitorng rushing g klz jugk2.. time 2 tinggal nak burn je Cd.. smpai2 klz je kitorng 1 group kena bahan la,. Besala.. xmndy.. memang malu.. tp buat muka innocent ckop la kan.. hah..  smpai2 kitorng sign kedatangn then suruh laoshi burn Cd.. tros jadi masalah la.. apa lagi x ntar la.. Laoshi kata ntar Isnin nie.. mmg ambik peluang la,, haha.. pebetulkan video apew yg x lengkp.. dengan subtitle xdk.. intro xdk…….hurmm…

See muka xmandy kami smua.. tp kejelitaan masih teserlah.. haha.. tgok aku betapa khusyuknya buat keja.. haha.. bajet2
oke.. tp korang semua x pyh la risaw, semalam aku dah siapkan full Cd 2.. siap dah burn kod.. tp bila tgok balik sumpah nak gelak kuat2.. ahaha.. akhirnya beban semuanya hilang.. AKU BEBAS!! haahaha.. 
YA!!! yg ni lah cover Cd kitorng.. Cantek kan.. group laen x buat.. kitorang je yg buat.. nmpk x kretiviti disitu.. ahahaahaa



tembam sioot la aku.. xsuka pic nie... !!


yg nie nama dia pona.. dy suruh aku citew pasai dy kat blog aku.. oke.. nnti2 kau cite lebih2 ye..

Yang si cantek manis nie nama dia Nina.. hye.. Ex roomate aku time part 1
yang kat atas ni gambar kami time exam koko td.. before start snap pic sikit nak dijadikan kenangan. huhu.










arini bersamaan dengan 22 September,, maka berakhirlah aku punya Koko Untuk Diploma.. tahniah Yasmin.. lepas ni x pyh la nk menjemurkan diri kat tengah2 panas.. nak jaga muka balik.. dah berbelang2 dah nie.. mcm kuda belang dah.. haha.. dan ari ni jugak ari last aku pakai baju JAPAM. pas ni Insyaallah aku x kan pkai dah baju ni.. skunk nie baju nie just menjdi kenangan aku ja.. ahha. sElamat tinggal . aku akn simpan ko dalam almari je pas ni.. haha.. Habis madu Sepah dibuang betul kan.. huhu.. lantak la.. ha.



Tabik buat JAPAM.
P/s Kebebasan hanya untuk sementara :) wink3x

Thank You for visiting My Shine Bright Like a Diamond Blog 's Blog

0 comments:

Post a Comment