Coret Coretan Yasmyient! : CoRet CorEtaN YasMyient ^__^ : ✿ mEmoRieS ✿

Saturday 1 September 2012

✿ mEmoRieS ✿

Assalamualaaikum.. owky korang. how about ur national day?? enjoy or not?? speaking tetibe :: huhu, ari ni aku nk cerita cikit (banyak) kowt pasal semalam.. smlm ari pew ek?? ai.. x kan korang xengt.. smlm 31 0G0S 2012.. a.k.a HARI KEBANGSAAN a.k.a CUTI.. haha.. apew lagi kan.. sbg student asal dapat cuti je mesti ada plan nak g mna2 kan.. tp kali nie geng aku kuar ni adew sbb.. aslany nk buat assgmnt mandrin kat Teluk Batik.. bajet nak buat gempak la assgmnt ni... 2 buat kat luar// alhamdulillah.. sampai jugak kami kat sana.. sampai2 mmg ramai orang la.. risau juga mcm mana nak acting.. malu kowt.. hehehe.. tp demi assigmnt wat dono je.. sampai2.. dah kena kacau.. nak buat mcm mna. mybe xpnh tgok girl2 yang cantek nie kan (bak kata en.shefek budak klaz kitorang semua cantek2) .. sepanjang kat sana mmg banyak dugaan.. then, mcm2 dah jadi.. n kitorang kena g sana blik next week coz bnyk scene yg x settel lg.. insyaallah.. next week kitorang akn buat sebaik mungkin.. actually otw kitorang nak ke Teluk Batik, sumthig yg menakutkan dah terjadi.. tp naseb baek driver aku nie jenis pandai kwl kereta n x cpt mengelabah.. Syabas UK.




AFter dah abh acting kat sna..(tp bnyk g scene x siap) kitorang rushing nak g raya rumah lecture kitorang,, janji smpai pkul 2.. alih2 lewat stgh jam.. huhu.. biasala, janji melayu mmg mcm ni kan. hihi... lecture kitorang buat LAKSA,BIHUN kt kitorang.. mmg terbaek la.. sedap weyh.. rugi x rasa.. mmg bnyk aku mkn. dua round weyh.. haha (mcm na x gemok).. sempat gak main ngn DINA.. anak lecturer kitorng.. tp mood dy x baek sgt smlm.. comel gile dy.. mata dy cantek.. ada cikit aku snap pic dy.. (biasala model katakan .. huhu). part yg plg bez time balik.. kitorng semua dpt duet raya.. segan pown ada.. biasala.. semua dah besar kan.. tp buat muka x malu ambek je.. hahaha.. TERIMA KASIH PUAN 
sni Dina yg comel . :)
LEpas tu kitorng balik dari umah puan.. semua mati kutu xtaw nak g mana. last2 g JJ.. xbeli pew pown kat sana. coz smua mahai2.... x mampu la kite.. just window sh0pping je,, time kat cinema.. aku nak tngkp gmbr.. bajet nak jadi model time 2.. tb2 ada sekumpulan mamat2 ncem nie tgur "tepi2 ada orang nak ambik gambr" malu tros aku dgr mcm 2.. naseb baek ncem.. tb2 ada sowng mamat nie, dah la ncem.. berdiri sblh aku lak time 2.. dah la pkai bju lbh kurang  sma kale ngn aku.. silap la mmbr aku x snp.. kalau x mesty bez pnya.. ahaha.. gatainya aku nie.. huhu. mmbr aku kata da sowng mamat nie kata "artis ke smpai 3 kamera?" malu weyh.. tp bez la. mamat ncem 2 smua ncem2.. spa x mau kan.. haha./. oke,, pas 2 kitorng pown nk balik dah.. sampai2 kat luar tiba2 tgok Uk N Aina tergelak.. WHY? opss!! ?(sambil tutp muka) silap PARKING !! tidakk!! Dah la time 2 ramai staff kat situ.. kitorng parking kat tmpt staff.. malu kowt.. tp Uk n Aishah buat xtaw la p kat kereta.. dlm hati mmg tebai muka nk g ambk kereta time 2.. huhu.. kayh la.. penat dah den nak menaip nie.. jumpa next entry.. :) dAA . wslm~

seronok+penat=kami




Thank You for visiting My Shine Bright Like a Diamond Blog 's Blog

0 comments:

Post a Comment