Coret Coretan Yasmyient! : CoRet CorEtaN YasMyient ^__^ : ♥ Bila Dah Cinta Susah Nak Lupakan ♥

Thursday 1 November 2012

♥ Bila Dah Cinta Susah Nak Lupakan ♥


Assalamualaikum.. Apa khabaq Smua pembaca blog aku yg setia  nie? Sihat x? Hee.. sejak cuti sem nie, kalau boleyh setiap ari aku nk update blog.. mna x nya.. bownk duduk rumah kan.. smpai xtau nk buat ape dah.. 2 yg cari idea je nk update pasal ape.. Arap korunk semua sudi la baca blog aku nie ye. huhu..  okeyh,, aku mls la nk bermukhadimah bnyk2 kat korunk.. nnti bownk lak kan.. owkyh,, now, i want to start story mory about my today life.  (tengok kat bawah ye)..

Dis Love 4 who love me too..
Cinta? Mcm yg kita semua tau, cinta ni universal kan?? Cinta pada Allah, Famili, Kwn2,Guru2, kekasih n kepada sesiapa sajalah.. Skunk nie aku nk coleteh sikit sebanyak pasal Cinta terhadap KAWAN.  Actually, sejak dah abeh sekolah menengah kan, jrang dah nk jumpa mmber2 sekolah semua.. Tambah2 skunk masing2 dah ada kejayaan masing2 yg perlu diselesaikan.  Aku terlalu rindu sgt kat mmber2 A.I.G.S.. Mna x  nya,, Dlu sekolah hidop dlm asrama kan.. semua kongsi sama2 kan.. So, bila dah berpisah , hnya tinggal kenangan je la kan.. Bila la kita nk berkumpul mcm dlu ae?? Bila rancang mesty susah punya.. Nak x nak skunk g kebanyakan member2 aku budak deg n aku still dip.. So, cuti x sama la kan.. Nak jumpa mmg susah.. susah sgt, Tp.. Alhamdulillah, hari ni 1 November 2012 aku date Ngn Hasimah n Salimah (kwn skolah) n turut join sepupu aku.. (spew yg dah bc entry aku seblm nie knl la spa sepupu aku).. hehe..

Disini our journey start. hee.. owng x ramai ats bas sbb 2 gediks posing, gila kamera, !!
Hari nie, kitorng kuar g cinema dekat QB.. First2 Simah plan tgok wayang kat BJ. Tp aku x nk sebab ari 2 dah g ngn sepupu aku kan.. Sbb 2 la aku gedik nk g QB jugak2. HEHE..   Gedik kan.. gediks.. Td pagi dah la aku bangun lewat.. Mmg time lari gila.. Dari janji naek bas pukul 10 jadi pukul 11.. Dah la ngn baju aku buat ha kan.. memang sengal.. sengal sgt.. Stress aku. dah la aku nie siap kalah mak datin.. mmg bertambah2  lambat la.. Urm.. Tp, naseb la smpai2 tros bas ada. x la buang masa,, Tp, yg jadi mslhny, kalau aku nk g QB , aku kena naek bas 2 kali.. Yg paling geram dah la panas, bas yg ke-2 nie boleyh lak mai lambat.. Tp sabar je la.. Tp kan.. yang lawak nye,, dlm panas2 2 jugak la aku ngn kazen aku sempat nk berposing bagai. APTB.. Nah korunk tatap la bpew bnyk aku posing masa tnggu bas,, muka x malu gile kan.. Owng lalu lalang tgok aku buat x tau je. hehe..

Panas pown boleyh senyum lagi kan aku nie. hee.
Fashion yg xbagos, Bnyk sgt kale aku pakai,,. Tp apa aku peduli. huhu.!!

Then, lps makeup aku pown hampir2 nk cayaq, bas rapid 2 pown smpai la kan.. Wayang kami start pukul 12.30 p.m. aku n kazen aku smpai dlm 12.15 p.m.  kitorng mmg rushing sgt2.. Tp yg plg terbaik Salimah la.. Dowk ada kat rumah lagi.. Nampakny mmg kitorng la yg tgok dlu.. Ha.. korunk nk taw x citew ape yg aku tgok?? Citew SkyFall 007.. Best la jugak smpai aku terlelap kejap.. tp naseb baek tersedar,, mmg lawak la.. 1st time tgok wayng terlelap.. 2 la padah xtdo mlm.. haha.. padan muka kau YASMIN,. hihi..
abeh tgok wayg terasa lapaq.. p la bli roti  ja.. 2 ja yg mampu.. nk mkn McD baru ja mkn, nk mkn KFC aku x ley mkn. so, mkn ja roti. pas 2 kitorng jln2.. cm 2 ja.. xtau nk g mana.. Last2 kuar tros..

ha.. nie la kwn2 skolah menengah aku dlu,
Baju purple : Salimah
Baju Merah : Simah

Kuar2 dari QB awan dah agk mendung.. Mcm nk hujan aje,. Lpas smpai kat tepi pntai tros ujan rintik2.. mmg sedih giler la xley lepak kat tepi pntai .. nk gosip2 ngn salimah.. bnyk benda nk share... tp .... x sempat.. apakan daya.. jodoh kita smapai situ je kan.. xpe.. lain kali kita kuar lagi ye yunk.. Salimah tengs belanja aku tadi ye.. To simah, sowei buat unx tertunggu td, n tengs blikan tiket wayg... Love both of u.. Nanti2 kita jumpa lagi na.. ... kat bawah nie aku letak gambar kitorng masa tnggu bas,, 
Aku n sa5h. Syg kamoo sally!

aku ngn simah .. 


with my kazen again.


Pas 2 kitorng naek bas.. balik rumah masing-masing.. Okeyh.. xlarat la nk cerita panjang2.. t korang bownk betul x.. nk stop la.. daa.. Jumpa lagi.. Muahxx!!
Kesengalan aku n kazen aku tika dlm ujan,.,
                                    
Bye.. balik dlu ya!!

Thank You for visiting My Shine Bright Like a Diamond Blog 's Blog

0 comments:

Post a Comment