Coret Coretan Yasmyient! : CoRet CorEtaN YasMyient ^__^ : :: Signature-KU ::

Wednesday 7 November 2012

:: Signature-KU ::


Assalamualaikum.. Alhamdulillah .. Finally berjaya jugk aku buat tanda tanganku yg comel nie.. (Even bukan tanda tangan yg asal .. hehehe. seronok sesgt. Tengs 4 Lyssa sbb ajar ye.. Aku follow tuto dy je nk buat signature nie.. Kalau nk reka sendiri memang x reti la weyh..   Nah tekan Sini taw  kalau korunk nk ada signature comel mcm aku kat bawah tu la.. Kalau xnk x pyh la tekan taw. Buat susah2 aje kan.. haha.. Okeyh.. dah abeh da pasal entry signature aku yg hanya beberapa baris je.. xde idea la nk tulis apew dah.. otak dah agak jam ye nk reka2 ayt. rasanye nie entry paling pendek aku penah buat.. Pew2 pown sesiapa yg berminat ,Selamat Mencuba ye. X phm dalam tuto lyssa 2 tny aku pown boleyh.. hahahaha..

                                                                                                     



Thank You for visiting My Shine Bright Like a Diamond Blog 's Blog

0 comments:

Post a Comment