Coret Coretan Yasmyient! : CoRet CorEtaN YasMyient ^__^ : ♛ Tahniah ♛

Friday 9 November 2012

♛ Tahniah ♛

لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl
Hari ini pada tanggal 9 November 2012 result student UiTM telah pown kuar secara rasminya.  Tp, pada jam sebegini result masih tidak boleyh dibuka di student portal.. Kalau nk tnggu student portal mmg lg x tenteram la hidup aku.. Naseb baek send kat email.. Tp.. dlm proses nk dapt tahu result melalui email mmg siksa la.. Just korng imagine, dari pukul 12 tepat sampai pkul 3 lbh.. aku tnggu bagai nak rak.. lagi bertambah cuak time pkul 1 keats, ramai yg post dah psl result masing2 kat fb,, Semua yg post dpt keputusan yg membanggakn,, Ada sorang senior aku nie, dapat ANC, ,, wah!! bestnye aku dgr, hee,, nk jugk... tetibe terfikir la result yg x nk kuar2 jugk 2.. mcm xnk kasi je tau aku punya result kan.. mne x nye. takut dpt result yg terok la.. Memandangkan sem 3 nie aku bnyk main sbb 2 aku jg x tentu arah sikt.. smpai tdo pown dah x boleyh kan. urmm.  Sampai la satu tahap tetibe lappy kesayangn nie shut down.. aisehh.. time mcm nie la dy nk shut down bagai.. dah la cuak nk tau result kan..m cm nie lak jdinye.. mybe terlalu pns or ada virus. hehe.. spew tau kan.. haha.. (ckp psl lppy la pulak mak cik ni). hehehe, sowei ye lari dari tajuk. heee.. 

Nak dijadikan cerita la kan.. lps aku on balik lappy nie, aku bkak balik email ada 2 noti baru.. aku berdoa minta2 la result exam.. x sanggup da den nk nggunye.. Akhirnye,,, dpt jugk result, Dgn tgn terketar2 tekan mouse, jantung berdegup kencang mcm lari 500 meter.. haha.. Aku pown enterkan la.. kuar la result.. Alhamdulillah.. dengan jayanye... aku still dpt maintainkan aku punya result.. Aku happy sesgt,, sbb aku dpt banggakn parent aku buat kali ke-3.. Mom, Dad, kakak dapat DL (Dean List) lagi.. seronok x terkata even aku punya pointer ckop2 je. Tp aku bersyukur sgt sbb dpt pointer sbnyk 2,(xbnyk mana pown)..  okeyh cite psl diri aku yg terlebih seronok nie.. ahaha.. Kepada kwn2 aku, yg dlu DL jugk alhmdllh still DL.. n plg aku bngga kpada mmber2 aku yg x penah dpt DL tp sem nie dpt.. YEAHHH, lagi bertambah yg dpt DL nie, aku tumpang gembira untuk korunk.. Sbb kite ley seronok same2 masa Majlis Anugerah Dekan nanti ye kawan.. haha.. Tengs kpda semua yg mendoakn kejayaan aku,, expecially my parents yaw,!!. love u ollss.. Sebelum aku menghabiskan entry aku untuk hari ini, aku nk ucapkan TAHNIAH jugak kepada adk angkat aku.. Sebab dy dapat 4 flat.. Tgok 2 pandai giler kan.. Ish2,, pas nie kak kena belajar ngn adk la kan. Hee. kak Tumpang gembira untuk adk,. Sama2 la kita berjaya.. Kayh la.. sampai sini sje entry aku, Salam syg untuk pembaca setia blog aku k.. eyh2x.. belum abes lagi.. dkesempatan nie juga aku nk wish kat Si Dia untuk final exam, buat elok2 ye,. kalau boleyh tingkatkan la result awk ye,, I always support u my dear,, hee,, 
Bye..Assalamualaikum :)
                                                                                           

Thank You for visiting My Shine Bright Like a Diamond Blog 's Blog

4 comments:

  1. teringat time lisa nak tunggu result exam punye la lmbat nak masuk portal student.masatu email notification tak wujud lagi. aduhai..

    ReplyDelete
  2. congrate jgk...
    do your best again for next semester ye..^_^

    ReplyDelete