Coret Coretan Yasmyient! : CoRet CorEtaN YasMyient ^__^ : :: Nk MKn Angin x Jadi ? ::

Monday 5 November 2012

:: Nk MKn Angin x Jadi ? ::

Assalamualaikum,. untuk pengetahuan korunk mood aku hari ni kurang baek.. If aku ada terkasar bahasa dalam penaipan aku hari ni, aku mintak maaf oke.. Urm..nk dijadikan cerita la kan.. Supposed today, my family and i went to Bukit Bendera.. But, something had happen for my famliy.. n sejurus membuatakn makan angin kitorang x jadi .. Yg paling bestnye, smua dah siap bagai.. dah comei2 la siap.. dgn aku make up sikit punya comey mcm opera Cina aleh2,............. hurm.. Sebenarnya, tadi around pukul 10 stgh lebih tadi benda nie jadi.. Nk tau pa jadi??? Paip rumah aku bocor.. dah la paip 2 tepi pintu, mmg msok dlm rumah tros la kan.. mmg tergendala tros la nk p Bukit Bendera,.  Aku kononye nk jadi heroin kejap la. tp x berjaya, then smpai basah2 satu badan,.. ayaq 2 mercik gila2 kuat.., kuat sangat pressure dy 2,, smapai susah nk control dah.. Yg jadi masalahnye skunk nie, paip 2 PBA yg  kena uruskan,. Kitorng x ley buat ape dah.. Nk repair pown susah la.. Dah la kol PBA 2 times,.. then alih2 downg kata downg pegi dlm masa 24 jam.. BIla 2?? Memang terbaik la.. giler punya lambat kan. geram aku, nk hidup  pown susah.. mlm nie nk tdo mcm mana pun aku xtau la.. dgn ayaq msok smpai dalam bilik.. Ishh.. dugaan sungguh.. Kena la hadapi degan tabah kan.. Mybe, apew yg jadi skunk nie ada hikmah disebaliknye spa tau kan.. OKe lah. aku x larat dah nk menaip nie.. mood xde langsung,, Hope readers smua doakn yg terbaik untuk my family okey,. Salam.. p/s>> kepada shbt2 aku kat fb tuh, sowei kalau aku terlalu emosi tadi pagi.. n also to si dia sbb jd mangsa ak jugk.. owng yg x bersalah aku babitkan.. jht sungguh aku. pew2 pun, aku mintak maaf... kbai.



Thank You for visiting My Shine Bright Like a Diamond Blog 's Blog

0 comments:

Post a Comment